روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الرابع عشر

رواية الحب المستحيل البارت الرابع عشر

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الرابعة عشر

مكرم… بغضب وهو يمسك الملف ايه ده
ويخذ هدوم عادل واخد الملف ويخرج من البيت ويذهب الي المشفى
مديحه .. استرها يارب استرها مكرم ما يخدش بالو
يارب عديها على خير وتمشي رايحه جايه بتوتر في الاوضه استر استر يارب
عادل . وهو يفتح عنيه مديحه
مديحه … حمدلله على السلامة
عادل … فين شروق شروق هربت
مديحه اهدي انتا دلوقتي
مكرم.. وهو داخل علي باباه الاوضه
مديحه … مكرم حمدلله على السلامة يا حبيبي
مكرم… وهو يبوس ايد امه وراسها الله يسلمك يارب
ويذهب ويسلم علي باباه الف سلامة عليك يا بابا
عادل… وهو سرحان الله يسلمك
الام. اخبارك يا ابني واخبار أخوك ايه
مكرم.. تمام الحمدلله بخير
مكرم بخث .. هي شروق هتاجي علي هنا ولا علي البيت
الام… لا شروق هتروح عند خلود انهارده ما ينفعش تقعد في البيت لوحدها
مكرم … تمام

 

 

 

الام بحب… روح انتا ارتاح شويه
مكرم .. خاضر سلام
يخرج مكر… من هند امه وهو يفكر ليه مش قلو علي موضوع شروق
مكرم .. صح التحليل دي فيها ايه ويذهب بيها الي الدكتور
مكرم.. بعد اذنك شوف التحليل
الدكتور باحترام دي تبع المدام صح
مكرم …وهو مصطوم.. مدام
الدكتور ………..
مكرم… ايه
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁عند خلود… وهي تقول لي ابرام انا انا
الدكتور… الست فاقت
ابرام … وهو يدخل بسرعه الي زينب
ابرام… وهو يبوس ايد زينب ويبكي كيد برضو يا ماما
بتروحي عند ابنك وانا لو انتي حصل ليكي حاجه انا هعمل ايه ويبكي بشده
زينب.. انا اسفه ياابنى
ابرام وهو يقوم … لا انا مش ابنك انا لو ابنك متسبنيش وتروح عنده ولا تعيشي لوحدك انتي لو بتعتبرني صح ابنك تاجي تعيشي معايا متسبنيش وتروح عنده كل شويه حرام عليك انا بحبك
زينب.. وهي تترجاه
حقك عليا والله العظيم انا بحبك اكتر منو بس اعمل ايه قلبي مش مطوعني عايزة اشوفه من بعيد لبعيد
واذا كان هلي القعده وحدي فا انا معايا هنا وهي تنظر الي خلود
ابرام.. مين هنا دي كمان
خلود وهي تنطر اليها بستغرب
زينت… وهي تشير براسها ببساطه لي خلود
زينب.. دي بت وحده صحبتي وهتعيش معايا فتره كده
ابرام… لا
خلود بعد اذنك انا ماشيا الف حمدلله على سلامتك
زينب . هنا بنتي استني
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮عند شروق وهي تحكي مع وفاء

 

 

 

وفاء.. يعني انتي معاكي اخ تاني غير البني ادم ده
شروق… اه وانا بحب مكرم اكتر هو اللي مربيني
وانا بحكي كل حاجه ليه
مكرم… وهو يدخل من الباب ويقول بغضب
شروق تعالي هنا
شروق… وهي تجري عليه بس مش قادره تدوس علي رجلها من الالم
شروق… نعم
مكرم… ايه ده ويرمي عليه التحليل في وشها
شروق … بطيبه ايه ده
وفاء.. وهي تمسك التحليل. ايه ده مش معقول
مكرم… اقولك انا ايه ده يا ستي يا اختي العزيزة اللي كنت بتخانق مع الكل على شانك كنت بحبك اكتر اي حد انتي ما كنتيش اختي انتي كنتي بنتي اللي انا اول واحد حملتك علي ايدي ده انا كنت باكلك وبنومك وبعملك كل حاجه انتي عيزها كانت امك لو عايزة تشوفك كانت تستنا لمه انا انام كنت بضرب اي حد يقرب منك كنت بقول ده الملك بتاعي انا
ليه تكسريتي كده ليه حرام عليك وايه زمب ابوكي وهو بيقول اكيد تربيتي مش كويسه ولا امك عملت ايه علي شان يخصك كل ده
وبعدين تقولي انا عملت ايه حرام عليكي
لا وايه لمه قولتي انك هتلبسي النقاب كنت هطير من الفرحه مش مصدقه انك اخيرا اقتنعتي بكلامي
لا وبعدين ده كله ايه المكافأة إنك اه ويصرح مكرم بصوت عالى ويترمي علي الانتريه
شروق … وهي مصدومه من الكلام اللي مكرم بتقول وهو بيبكي
شروق… ايه افي انا مش فاهم حاجه خالص
وفاء.. ده تحليل بتقول انك حامل
شروق.. وهي تجري وتترمي تحت رجلين مكرم
شروق … مكرم اخي انا
مكرم … بصوت عالي متقوليش اخي انسي انك معاكي اخي اسمو مكرم ويقوم ويمشي ويدخل الاوضه
شروق… اخي اسمعني بلله عليكي
مكرم.. في الاوضه وهو يكسر في الاوضه ويصرح بصوت عالي ليه كده بتكسريني يا شروق ليه
شروق.. وهي علي الباب مكرم افتح الباب امانه عليك واسمعني مروه واحد
تمر تلات ساعات وشروق تجلس بجوار الباب اوضه النوم مكرم

 

 

 

شروق… مكرم لو ما فتحتش الباب انا هموت نفسي
شروق… وهي تمسك السكينه في يدها افتح
مكرم … لا مش هفتح وامش من هنا
وفاء… وهي تصرح مكرم الحقني يا مكرم
مكرم… وهو يفتح الباب علي صرح وفاء
شروق.. وهي تنطر إليه انتي مش اخويا وبس ده انتا عمري كله وانا لو بس كنت عملت كده كونت موت نفسى فى ساعتها
مكرم …ليهيا شروق ليه
شروق… انا دلوقتي موت نغسي علي شان بس انتي زعلانه منى
مكرم… وهو يخضن شروق اهدي بس دلوقتي وكله هيتحل بس ويشيل شروق ويخرج مثل المجنون
وفاء … استنا انتا مجنون رايح فين بيها
مكرم . بصوت عالي اختي هتروح مني

 

 

 

 

وفاء.. وانا ببيع طماطم 🍅صح ادخل بيها جوه وانا هتصرف لو روحت بيها اي مكان ممكن يبلغ عنك البوليصة ده انتحر يا بابا
مكرم.. وهو يدخل الاوضه وهو يخضن شروق
شروق بصوت ضعيف جدا
مش انا اللي حامل دي صحبتي
مكرم .. شروق اهدي دلوقتي بس

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى